Selecteer een pagina

 

Wil je snel weten hoe je meer rendabele klanten aantrekt?

Een marketing Check-Up is vaak al voldoende .

  • Besef  je dat jouw marketing niet genoeg resultaat oplevert?
  • Vraag je je af of je huidige marketingaanpak wel goed zit? Wil je hierover eens sparren met een specialist.
  • Zou je eigenlijk  meer nieuwe  klanten moeten aantrekken maar lukt het niet?
  • Denk je dat online marketing ook voor jouw bedrijf kansen biedt maar weet je er te weinig van?

Tijdens deze sessie nemen we je hele bedrijfsstrategie door. We kijken naar je rentabiliteit en groeikansen. Ik analyseer wat je belangrijkste troeven zijn, hoe je deze uitspeelt en welke marketingtools je hiervoor nodig hebt. Bovendien geef ik je aan hoe je deze voordelen in je communicatie gebruikt zodat potentiële klanten voor jouw bedrijf kiezen. 

Na deze Check-Up:

  • Weet je exact welke marketingtools echt interessant zijn en welke je beter achterwege laat
  • Weet je precies hoe jouw digitale marketingstrategie eruit moet zien
  • Heb je een marketingaanpak die wél opdrachten en klanten oplevert
  • Is je bedrijf klaar voor de toekomst.

Wat gaan we doen in deze sessie?

Analyse
Ik ben een kritische sparring partner die jouw bedrijf grondig analyseert en razendsnel de pijnpunten naar boven brengt.

Troeven
Wat zijn jullie sterktes? Hoe onderscheid je je van de concurrent? Deze vragen zijn voor elk bedrijf van levensbelang. Hier ga ik dan ook diep op in.

Doelgroep
Trek je voldoende interessante klanten aan? Maak je een duidelijke keuze of richt je je op iedereen? Wat vindt jouw klant belangrijk?

Strategie
Samen zetten we een complete strategie voor de toekomst uit. Zodat je ook de komende jaren succesvol kunt ondernemen.

Tools
Welke marketingtools zijn belangrijk om nieuwe klanten te trekken en hoe zorg je dat bestaande klanten ambassadeur worden? En waar moet je vooral niet in investeren.

Actie
Ik analyseer je huidige marketing en geef duidelijk aan wat er beter kan. In mijn verslag maak ik een actieplan voor je website, social media, klantenbinding etc.

Voor wie werk ik?

Ik werk voor bedrijven in allerlei sectoren (fashion, food, IT, B-to-B, …) die van alles doen op marketingvlak maar niet happy zijn met het eindresultaat. Daarnaast heb ik ook klanten die nauwelijks aan marketing doen omdat ze niet weten waar te beginnen. Tenslotte help ik starters die geen tijd en budget willen verliezen door eerst alles zelf uit te testen.

En nee, ik hoef geen specifieke ervaring te hebben van jouw sector. Als adviseur moet ik jouw bedrijf objectief kunnen analyseren. En de specifieke informatie die ik nodig heb vraag ik wel aan jou of je klanten. Als zaakvoerder zit jij er juist te diep in om zelf de grote lijnen te kunnen zien.

Voor wie ben ik niet interessant?
Als je al meer klanten hebt dan je aankunt en niet van plan bent om uit te breiden. Ook moet je er als zaakvoerder voor open staan dat ik kritisch meedenk over je totale strategie én uitvoering. Ik ben een sparring partner die je scherp houdt. Als je hier moeite mee hebt dan matchen wij niet.

Wat kun je verwachten?

Als je met mij in zee gaat dan pakken we het als volgt aan:  we komen eerst samen voor een  uitgebreid analysegesprek. Hiervoor heb ik 2 à 3 uur van jouw tijd nodig. Daarna maak ik een beknopt verslag met de ideale marketingaanpak voor jouw bedrijf. Hierin geef ik waardevolle tips die je direct in de praktijk kunt toepassen. Dit verslag overlopen we samen.

Het traject kan per klant verschillen. Bij sommige klanten heb ik minder tijd nodig voor de strategie maar zit de uitvoering bijvoorbeeld niet goed. Dan besteed ik hier meer tijd aan. Ik kijk waar de noodzaak het grootst is om snel resultaat te boeken.  In totaal ben ik ruim 8 uur met jouw bedrijf bezig.   

Wat levert het op?

Veel klanten zeggen dat een adviessessie met mij duidelijkheid en gemoedsrust geeft. Als zaakvoerder moet je veel beslissingen alleen nemen. Ook als het gaat om de toekomst van je bedrijf.

Zelf zit je vaak veel te diep in je bedrijf om de grote lijnen te zien. Ik ben een objectieve sparring partner die je helpt om de juiste richting te kiezen. En ja dat betekent dat ik kritische vragen stel omdat ik het beste met jouw bedrijf voor heb.

Ik weet uit ervaring dat jij na dit traject exact weet welke kant je uit moet. Hoe je je onderscheidt van de concurrentie, welke marketingtools renderen en hoe je deze inzet. Ook weet ik 100% zeker dat het geld dat je hierin investeert binnen enkele maanden dubbel en dwars terugverdient.

 

Wat kost het?

Ik bied dit programma aan voor €895 ex. btw. Ik kan mijn tarieven heel betaalbaar houden doordat ik heel efficiënt werk. Op deze manier ben ik ook toegankelijk voor kleine bedrijven.

Dit betekent dat ik vooraf geen vrijblijvende bezoeken doe.  We kunnen wel telefonisch kennismaken. 

Dit zeiden klanten die je voorgingen

Dankzij Ankie en haar intensive brainstorming is het nu veel makkelijker om een koers uit te zetten voor ons bedrijf. Wij zien nu duidelijk welke communicatie wij dienen in te zetten, wat ons doelpubliek is en hoe we het concreet aan moeten pakken. Koenraed, ServCat

Ik heb Ankie in eerste instantie gecontacteerd om onze website en social media aan te pakken. In plaats van gewoon tot uitvoering over te gaan heeft ze eerst onze strategie kritisch bekeken. we weten nu exact waar we in moeten investeren om resultaat te hebben. Ook heeft ze onze positionering aangescherpt. Wij hebben haar ook de complete website late uitwerken. We zijn heel tevreden met het eindresultaat.

Peter, DEVOS kleding

Ankie gaf verrijkende en waardevolle adviezen met haar marketingplan, een absolute meerwaarde. Ankie weet waarover ze spreekt, is op de hoogte van de meest recente marketing-technieken en hoe deze best gehanteerd worden. Ze durft kritische vragen te stellen en daagt je uit.  Aurélie, Fotograaf

 Ik heb Ankie gecontacteerd om de marketing voor een nieuw project uit te werken. Omdat ze zelf niet 100% zeker was van de slagingskans heeft ze voorgesteld om in stappen te werken. Ze heeft mijn belang duidelijk voorop gesteld. Uiteindelijk heb ik het project niet laten doorgaan. Ze heeft mij met haar eerlijk advies heel wat geld bespaard.

 

Davy, Tekenbureau

Ankie dwingt je om je bedrijf op een hele andere manier te bekijken en klaar te maken voor de toekomst. Het was een verademing om een sparring partner te hebben die je juiste strategie mee uittekent én die meedenkt over de uitvoering.  Marc, Argo Reclame

Ankie heeft een helder plan van aanpak uitgewerkt waarmee ik meer interessante klanten kan bereiken. Ze heeft me ook geleerd om me meer te onderscheiden. Ik was bang dat het heel theoretisch zou worden maar haar tips zijn juist heel praktisch en direct toepasbaar. Het geeft rust dat ik nu een duidelijke strategie heb die ik kan volgen.

Rineke, Schoonheidsspecialiste

Bel of mail gerust even

Mail of bel gerust voor overleg. Dan kunnen we kijken of het klikt en dan  weet je meteen wanneer ik tijd heb om jouw marketing Check-Up in te plannen.  Ik werk aan één klant tegelijk zodat ik me goed kan focussen, Mijn agenda zit dus meestal redelijk snel vol.

Besef je dat je een nieuwe marketingaanpak nodig hebt maar heb je te weinig tijd om hier zelf mee aan de slag te gaan? Dan kun je mij ook inhuren om een uitgebreid marketing groeiplan te laten maken. Ik schrijf je strategie uit én maak een compleet actieplan waarmee je snel resultaat boekt.  Je leest hier alles over in het hoofdstuk Groeiplan.

Neem contact met mij op:

Contact::

KMOmarketingadvies
Ninoofsesteenweg 247
1700 Dilbeek
T: 0473 750058
ankie@kmomarketingadvies.be

Voordelen:

  • >20 jaar marketingervaring
  • Sterk in strategie én uitvoering
  • Focus op resultaat & rendement
  • Adviseur én ondernemer

Volg mij op: